Google Ads kampagner, der rammer plet
Der findes ikke én annonceskabelon, som passer til alle virksomheder, ligesom der ikke findes én skabelon til marketingstrategier. Vi dykker derfor ned i din virksomhed og finder frem til, hvordan vi bedst kan hjælpe dig videre. Udfyld formularen eller ring til os 26 84 92 40, så vil vi vende tilbage inden for kort tid.
Vores arbejde
- noget vi er stolte af
Vores kunder er vores tempel, og vi lægger stor vægt på at give dem den service, som de fortjener og samtidig være en alsidig samarbejdspartner. Vi guider og rådgiver derfor dig frem til den bedste løsning ud fra dine ønsker og muligheder, så vi når det mål, vi sammen har fundet frem til.
Uforpligtende samtale
Vi tager gerne en snak om, hvilken position du står i, og hvad du vil have ud af et tæt samarbejde med os.
Skræddersyet aftaler
Vi skræddersyer aftalen efter dine behov og ønsker, så du hver dag kan glæde dig til at åbne din hjemmeside.
Kundesamarbejde
God service er én af vores største værdier, og professionel rådgivning samt en hurtig service er derfor kernen.
Mange muligheder
Vores kompetencer er store og vores skuldre brede, så vi påtager os gerne alle opgaver, du kaster til os, både de sjove og de simple.
Lad os hjælpe dig igang
Udfyld formularen eller ring til os 26 84 92 40, så vil vi vende tilbage inden for kort tid. Vi vil i samarbejde med dig som kunde, finde den bedst mulige måde at hjælpe dig og dit firma videre på
"Hos os er det ikke internettet, men derimod fantasien, der sætter grænser. "
Vi finder din x-faktor, der giver dig værdi
Klar, parat og start - Google Ads
Kvalitetsresultater og Quality score
Opnå resultater og start din rejse mod en succesfuld Google Ads strategi – vi står på sidelinjen fra A til Z. Din rejse starter her.. Dem, der siger, at man når længst med penge, de har tydeligvis ikke forstand på det spændende univers, som Google Ads er. Hvor stor succes du har med dine annoncer afhænger nemlig ikke kun af dit budget – den store Gud, Google, kigger også på dine annoncers kvalitetsresultater eller Quality score. Det indebærer både kvaliteten af dine søgeord, men også hvor stor effekt de har. Din score udregnes på baggrund af den gennemsnitlige klikrate, landingssidens oplevelse og relevans samt annoncens relevans. Det lyder næsten for godt til at være sandt, men jo bedre Quality Score du har, jo billigere bliver dine klikpriser. Med vores hjælp kan du hurtigt bevæge dig opad på Google og lege med nogle af de store konkurrenter, der hvor det er sjovest.